Retourvoorwaarden

Hieronder zijn de retourvoorwaarden voor wanneer je een fysiek product of goed besteld hebt in onze webshop en dit graag wilt retourneren.

 

Foutief product of fout aantal besteld door de klant

 

Indien de bestelling voor welke reden dan ook niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan contact op met backoffice@adlife.be.

 

De retourkosten/transportkosten zijn in dit geval voor de rekening van de koper.

 

De goederen mogen op eigen kosten teruggestuurd worden of persoonlijk afgeleverd worden op het volgende adres: Adfysio, Diestsesteenweg 178, 3010 Kessel-Lo.

 

Adlife BV betaald binnen de 30 dagen na ontvangst van de terugzending de geretourneerde goederen terug (niet de retourkosten zelf) indien de voorwaarden voor het retourneren van producten voldaan zijn.

 

Foutief product of fout aantal geleverd door Adlife

 

Indien één van de volgende zaken van toepassing is:

  • Het product is verkeerd of de bestelling was onvolledig
  • Het product is beschadigd aangekomen
  • De bestelling werd niet geleverd en er is ook geen melding van de transportfirma

 

In dit geval neemt Adlife BV de retourkosten/transportkosten voor zijn rekening en betaald het binnen de 30 dagen na ontvangst van de terugzending de geretourneerde goederen en de retourkosten terug indien de voorwaarden voor het retourneren van producten voldaan zijn.

 

Producten die niet in aanmerking komen om terug te sturen:

 

  • Geopende verpakking 
  • Houdbaarheidsdatum van het product is verstreken (tenzij u door een fout van ons per vergissing een product zou hebben ontvangen met een vervallen houdbaarheidsdatum)
  • De verpakking van het product is beschadigd of beschreven (tenzij de verpakking beschadigd was toegekomen)

 

Voorwaarden voor het retourneren van producten:

 

  • Bestellingen kunnen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst ervan teruggestuurd worden
  • Producten zijn onbeschadigd, ongeopend en onbevuild en in de originele verpakking (tenzij ze zo zijn aangekomen door een fout van Adlife BV)
  • U neemt contact op met ons via backoffice@adlife.be met de vermelding van uw bestelnummer, adres, tel.nr., omschrijving van de eventuele klacht en een kopie van de factuur. Indien het pakket beschadigd was bevat de e-mail, indien mogelijk, ook foto’s van de beschadigde verpakking